Bokningschema Skultagårdens Ryttarförening 2023

Använd länken för tillgång till bokning av manege.

Länk

Skultagårdens Ryttarförening har medlemmar med olika intressen och mål med sin ridning. För att det ska bli så rättvist som möjligt för alla har styrelsen beslutat att följande gäller:

HOPPNING:

Egen hoppträning får ske på de grönmarkerade tiderna i bokningsschemat.

Lektion med egen tränare får ske på de grön- och orangemarkerade tiderna.

Gruppträningarna på onsdagar är stängt för övriga. Se facebookgruppen "Skultagårdens hoppträning" för mer information och om du är intresserad av att vara med. Sidan hittar du HÄR

DRESSYR:

Lektion med egen tränare får ske på de gul- och orangemarkerade tiderna i bokningsschemat.

Lindha Svensson, Johanna Mistander och Lena Holgersson har företräde vissa dagar och tider, se bokningsschema.

ALLMÄNA REGLER:

Observera att tiden som bokas är även öppen för andra ekipage att rida på. Övriga visar extra hänsyn till den som har lektion.

OBS! Dessa träningar måste bokas 3 dagar i förväg och skriv tränarens namn i bokningen.

Tränaren måste vara godkänd av klubben och inneha F-skattsedel.

Endast 1 lektion åt gången i ridhuset, ridhuset kan endast bokas vid lektion med tränare.

HARVNING:

Harvning av ridhuset sker på olika dagar och olika tider. Dessa dagar och tider finner ni HÄR

Det är viktigt att ni har koll på när det harvas så riskerar ni inte att behöva vänta utanför medan det harvas.

Vi är väldigt måna om vårt underlag och om ni skulle rida när vi kommer och harvar ber vi er flytta på er och att nyttja våra fina paddockar istället.